Zacznijmy może od wymienienia wszystkich opcji itemów typu excellent
Na początku wymienie tylko te, które pamiętam. niech każdy dopisze te opcje które nie zostały wymienione...
A więc tak:
Increase damage +lvl/20 - jak sama nazwa wskazuje zwiększ obrażenia o wartość równą lvl/20.
Excellent Damage rate +10% zwiększa o 10% szanse na excellent damage (obrażenia na zielono) o 10%.
Icrease acquistion of mana after hunting monsters +mana/8 zwiększa wartość wysysanej many po zabiciu stwora o wartość mana/8
Icrease acquistion of life after hunting monsters +lifecolor] zwiększa wartość wysysanego HP z potwora po jego zabiciu o HP/8
[color=yellow]Icrease acquistion of ZEN after hunting monsters +40%zwiększa ilośc wypadanych ZENów o 40%
Increase max mana +4%zwiększa max mane o 4%
Increase max HP +4%zwiększa max HP o 4%
Reflect damage+5%zwiększa o 5% wartość odbijanych obrażeń (obrażenia te otrzymuje potwór)
Damage Decrease +4%ogranicza obrażenia zadawane przez potwora o +4%
Icrease wizzardry damage +lvl/20 zwiększa obrażenia o lvl/20
Defense succes rate +10%Zwiększa def rate o +10%
Icrease damage+2% (lub+10%)zwiększa obrażenia o 2%
Icrease wizzardry dmg+2% (lub+10%)zwiększa obrażenia z czarów o 2%
Increase attacking(wizzardry) speed+5 lub +10zwiększa szybkość ataku (szybkość czarowania) o 5.
Jeśli o czymś zapominałem lub źle napisałem prosze poprawić.
dr = defense rate
dziala to tak, ze moby cie nie trafiaja jak masz duzo dr.
zeby mob cie trafial co jakeis 20 uderzen a jak trafi to 10% dmg musisz miec 5 razy wiecej rate niz wynosi lvl moba.
liczysz tak: rate na golo + rate z tarcz x 1.1 x 1.1 x 1.1 x1.1 x1.1 = twoj rate
Wiec jak masz 200 rate na golo + tarcza to nie bedziesz mial 300 tylko troszke wiecej
Zobacz następny temat Zobacz poprzedni temat Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach